Äntligen...

....är Syster Yster klar med designen, och den blev ju väldans fin?! Jag blev supernöjd, tackar tackar Johannah!
Då ska man bara få tummarna loss (eller få tid bara) att blogga litegrann. Får väl kolla runt lite på olika bloggar, är ju inte en flitig läsare. Men det får bli en annan dag, för nu är jag helt slut.

Det tog hela dagen att komma till stranden för EN timme. Först ska Ville ha mat, sen ska Jullan ha mat, sen bajsar Ville och sen bajsar Jullan! Puh, inte ens sova kan de göra samtidigt.

Nu i kväll har jag fyllt vatten i poolen och slängt i en massa klor, håller tummarna för att det är baddugligt imorgon.  För vi jiter minsann inte att ta oss till stranden igen. Mamma säger att det ska bli sämre väder efter imorgon. Inte kul. Kan ju hoppas att det inte stämmer.

Nu ska jag gå och knyta mig och hoppas att Jullan sover ännu en hel natt (femte i rad i så fall). Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Husbonden

hallo

2009-07-18 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0