Dagen efter festivalen

Jaha, då har man varit på Helsingborgsfestivalen. Vi (jag och Peter) var nere ett par timmar igår, lyssnade på vår gamla favorit Danne Stråhed. Sen fick man åka hem igen. Bor man ute på landet har man inte så mycket val. Sista tåget hem gick 22:36, jättekul ju. Men det var i o f skönt att komma hem tidigt.

Jag saknar mina barn! Julia är hos sin farmor och Viktor hos sin mormor och morfar. Ska snart åka och hämta dem. Mina små muffins! Det var första natten utan Julia, men det gick ju faktiskt bra. Viktor hade visst varit lite orolig och kliat sig på sina exem. Vi får ta honom till doktorn i nästa vecka. Trist.

Sminkade mina ögon efter en video på Youtube, smokey blue eyes. Blev väl ok med tanke på att jag aldrig gjort det innan.
Här är en bild på mina ögon:

Kunde kanske använt mer svart?
Här kommer en bild på hela huet;


Här kommer bilder på hur barnen såg ut innan vi körde och lämnade bort dem:



Julia ser ju inte allt för glad ut. Hon kanske kände på sig att mamma skulle lämna bort henne??

Nu ska jag gå och ta ut tandblekningsmojängerna som jag har i munnen. Vad gör man inte för att bli fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0