Djur och stenar

Igår var vi på Skånes Djurpark i Höör, som kunde stoltsera med de flesta nordiska djur. Vi fick se på grisar, hästar, kaniner, älgar, björnar, sälar, hjortar, oxar, tvättbjörnar, lokatter och många många fler....
Ville var lika road av att kolla på stenar i olika former och storlekar, som att kolla på älgar! Men roligast av allt tyckte han nog att det var när han fick köra kackårn (traktor).

Fick ett bra intryck av parken, det enda som jag tyckte var negativt var att det var så dyrt inträde, 200 kr per vuxen! Iof så gäller den biljetten hela säsongen. Jag sa till Peter att vi kunde kanske åka dit en gång till i sommar, så blir det ju halva priset *hehe*. Jag såg att man kunde grilla där oxå, och det kunde ju vara mysigt.

Lite bilder från parken (med Peters mobilkamera, jag glömde så klart kameran);



Förresten så har vi fått en spelning till, Country Weekend vid Tydingesjön 10 okt. Kommer att skriva mer om den när jag fått all info.

Nä gott folk, nu får jag gå och lägga mig minsann. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0