Så liten så stor

Vi har börjat med inskolning på dagis. Lille Ville har blivit "stor".... Naaw lillplutt.
Men det går över förväntan. Det är bara när han ser mig som han kommer "mamma mamma titta" och försöker dra iväg med mig. Då får man försöka prata bort det och fråga om han inte ska gå och leka med de andra barnen eller nåt sånt. Då knallar han glatt iväg igen. Han e så söööööt!
Det kommer nog gå bra, jag har fullt förtroende för personalen.

Trött är nog dagens ord. När ska man få sova? Inatt vaknade Ville två gånger, sen spydde katten och bläää. MÅSTE lägga mig i tid i kväll. Det tänker man iof varje dag. Sen börjar man skriva nån låt, eller så sitter man på nätet eller så ser man på dumburken. Måste skärpa till mig lite på det planet.

Lyssnar på Elvis. Fantastisk man.
En annan fantastisk man är Ernst Kirschsteiger. Han har sagt så mycket bra saker så det har kommit en bok som heter "Ernstologi". Bara det är fantastiskt tycker jag. Måste ha den boken. 

  Ernstologi : fakta och citat från Ernsts underbara inredningsvärld

Citat från boken:

"Vad är det som gör att vissa granar faktiskt bestämmer sig för att bli julgranar och andra bara är fula."

"Någon har tittat på mossa och gjort ett tyg av det.!"

"När man var liten var man inte riktigt trygg med tomten."


Fantastisk!


Här är ett par bilder på lillsnuttan. Hon har jag iallafall kvar här himma så jag kan myyyysa.


Underbar? Mhm, kan inte annat än hålla med.

Nu har vi i bandet äntligen tagit tag i vår framtid. Ny hemsida med nya bilder är på gång. Jag har börjat skriva lite låtar. Vi har repat in lite nytt material.... Känns jättebra. Snart blir det demoinspelning också. Kommer lägga länk till nya hemsidan när den är klar.

Nu vaknade lillkillen, see you later aligator!


Kommentarer
Postat av: mormor

Gulliga gulliga Julia! Vilken unge!!!!! Skulle va där och pussa på henne! Mums filibabba!

Va roligt att det går så bra med min Ville kille på dagis. Men så är det ju inte vilken kille som helst!

Goaste, bäste killen i hela världen. Älskar mina små

goungar över allt på jorden. Är så stolt att få vara mormor till er Viktor och Julia!!!

En lycklig mormor.

2009-09-02 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0