Hur långt e de till sommaren igentlien???

Jag fryser och fryser.....nu kan det gärna bli plusgrader igen. Känner mig jättetråkig som inte vill utanför dörren! Och det är låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångt till sommaren :(

Idag har det inte hänt n å n t i n g ! Det var meningen jag skulle ut till Hasslarp och repa, men de höll på att lägga bas på demon i studion. När han blev klar skulle Johnny lägga gitarr, så det var inte mycket lönt för mig att komma ut. Vår nya hemsida är klar förresten. Nja, det ska väl läggas till lite bilder och så, men det måste Syster Yster hjälpa mig med.
Adressen är www.ccwaterback.se

Imorgon ska Henke häröver på bilverkstan hjälpa oss att fylla på kylarvätska på bilen, sen ska jag till mams o paps. Måste ordna med min mammapenning. Hade ju glömt att lämna in för hela månaden :(

Planer annars i veckan? Jag ska träffa en "gammal" vännina på onsdag, vi har nog inte setts på minst 10 år! Så det ska bli skoj. Annars satsar jag mest på att överleva en dagis-ledig vild-Ville. En vecka till *suck*. Måste ut och rasta av honom lite - men det är ju så kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0