Nångång ska va den första

Men det var ju absolut inte den sista som jag var på Kosta Outlet! Så skoj så skoj, och så mycket pengar man kan göra av med..... Det var en bit att köra, i pappas Toyota.
Mamma, pappa, jag och syrran var på äventyr i de småländska skogarna! Familjen tyckte att jag pratade non-stop, och det gjorde jag väl oxå antagligen, men det är ju inte så ofta som jag träffar vuxna människor (ja förutom kära sambon då) så jag menar jag får ju passa på.
Vi shoppade och shoppade och shoppade. Sen åt vi middagsbuffé (översaltad lasagne för min del). Mamma och de andra försökte få mig att tro att man kunde gå och ta en omgång till om man ville. Men det hoppade jag minsann över, som om jag skulle göra bort mig på det sättet? Till slut erbjöd sig syrran att hämta till mig men då erkände jag att jag redan var mätt! Kul att tetas ibland, jag var väldigt flamsig hela dan faktiskt.
Men jag fick köpt nåt till oss allihop...
* En Odd-Molly tröja och en kofta till mig
* Ett par frottébyxor (Lundmyr) till Julia (svarta)
Fast Julia fick svarta :)
* En skojig tröja med slipstryck till Viktor (och lite loll-loll)
* En mössa och halsduk till Peter

Så det var en givande tur. Skulle haft lite med pengar bara :(

Kom inte hem förrän klockan var halv åtta. Då hade Viktor precis slocknat (ingen middagslur idag inte) men Julia var piggelin ett tag till. Så henne kunde man pussa på ett tag!
Nu sover Peter här  i soffan som vanligt. Jag får väl följa hans exempel, det kommer en dag i morgon oxå. Då blir det rep med bandet och lite inspelning i studion! See ya folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0