Ojojoj..

..va lite tid jag har tillbringat här då?! Well, that's life när man är mamma till två små busungar.
Här är nu lugnt och skönt, men det har varit lite upp och ner här med barnens sovtider efter jul. Har hört fler som haft det så här, så det är nog nåt tomte-fenomen? Iaf verkar det som att det har börjat rätta till sig.

Nyårsaftonen här i S Wram var vääääldigt lugn. Peter somnade här i soffan strax efter nio, och när han vaknade hade jag somnat! Första gången man sov vid tolv-slaget sen man var barn... så kan det gå.

Julafton firades oxå här hemma med hela tjocka släkten (ja nästan iaf) och det var sååå mysigt så! Jultomten var oxå här till barnens stora glädje. Min finaste julklapp var nog en espressomaskin som jag fick av mams o paps. Mumsfilibabba! Ville och Jullan fick julklappar så det räckte och blev över. Men så började deras morföräldrar och moster att shoppa klappar redan i oktober <3 så gulliga de är!

Här kommer lite julabilder:



See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0