Trött är bara förnamnet...

Vilken dag det har varit!
Orkar knappt prata om det bara. Inte lätt att vara ensam men en vildbatting och en pipfia. Beundrar verkligen ensamstående mammor som får det att gå ihop!
Tack och lov så kommer syrran hit imorgon så jag kan andas ut lite. Ikväll slockande Julia strax efter nio efter mycket bök. Viktor skulle minsann inte gå och lägga sig. Halv elva slöt han slutligen sina blå i min famn. Jaha, får väl ta den där planerade duschen nu då, klockan är 23:20. Hinner säkerligen inte imorgon innan min vännina kommer vid 12...
Får inte glömma att ta in katten bara. Här kommer en blid på den pälsklädda snöpulsaren Buster:



Talar man om trollen så krafsar de på altandörren! Han hade nog fastnat med linan där ute, för selen hade han krånglat av sig, stackarn! Hela magen full med snöbollar, va ska han ut o göra???


Nääääe, nu får jag ta mig i kragen och gå och duscha innan det är onsdag! Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0